12 Nisan 2010 Pazartesi

4-kaç kaç

Nasıl bir ülkeyiz nasıl bir futbol taraftarına sahibiz anlamak çok güç, taraftarların büyük bir çoğunluğu komplo teorileriyle yada 4-4-2 oynasak şöyle olurdu, 4-3-3 oynasak böyle olurdu muhabbetleriyle uğraşıyorlar. Kafamızı anlamsız sayılarla yada polisiye filmlere taş çıkartacak komplo teorileriyle meşgul edeceğimize şu oyundan zevk almaya çalışsak. Özellikle stadyumlara gidip sergilenen gösterinin bir parçası olsak daha mutlu oluruz. İnsanlar yaşadıkları yerde amatör ligde bile olsa bir maça gidip o gösterinin bir parçası olurlarsa televizyon başında hiçbir maçta yaşamadıkları hazzı yaşarlar diye düşünüyorum. Ben Bursaspor taraftarıyım. Takımın 4 kaç kaç oynadığıyla ilgilenmiyorum. "Bursaspor'u şampiyon yapmazlar" klişesine gülüp geçiyorum. 20 senedir hemen hemen her maçta Atatürk stadyumundayım. Bursaspor- Galatasaray maçında da bank asyadaki Bursaspor-Mardinspor maçında da o gösterinin ufak ta olsa bir parçası olmaktan hep mutluluk duydum. Herkese tavsiyem bırakın kafanızı yormayı maça gidip keyif almaya çalışın biz taraftar olarak böyle yaparsak futbol da daha keyifli olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder